Marka Hisense
Marka Hisense, której siedziba główna znajduje się w chińskim Qingdao, działa na rynku już od 1969 roku. Firma produkuje elektronikę, sprzęt RTV AGD oraz oferuje inteligentne rozwiązania informatyczne i nowoczesne usługi na najwyższym, światowym poziomie, stale inwestując w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Wprowadza na rynek klimatyzatory, pompy ciepła, telewizory smart TV, energooszczędne lodówki oraz inne, pełne technologicznych nowinek urządzenia, które trafiają co roku do dziesiątek milionów użytkowników ze wszystkich stron świata. Hisense jest aktualnie na 2. miejscu w kategorii globalnych dostaw telewizorów i 7. w rankingu najbardziej wpływowych chińskich marek na światowym rynku w 2022 roku. Jego produkty dostępne są już w ponad 160 krajach.
Etyka, innowacyjność i potrzeby klienta
To trzy główne zasady, którymi kieruje się Hisense. Od momentu powstania przedsiębiorstwo prężnie się rozwija, a w ciągu ponad 50 lat udało mu się zbudować globalną rozpoznawalność. Ostatnie lata to dynamiczny okres w historii marki, którego głównym celem było stworzenie dla klientów niezawodnych urządzeń. Firma inwestuje w działalność badawczo-rozwojową, o czym świadczy funkcjonowanie 18 oddziałów R&D ulokowanych w różnych krajach świata. W ponad 50 zakładach należących do przedsiębiorstwa zatrudnionych jest przeszło 90 000 osób. Hisense ma 17 parków przemysłowych, m.in. w Czechach, RPA czy Meksyku, jak również 20 centrów badawczo-rozwojowych na świecie, zlokalizowanych m.in. w USA czy Niemczech. Liczba wykwalifikowanych pracowników tego obszaru sięga 7000. Produkcja i dystrybucja obejmują więc rynek globalny.
Marka zaangażowana – sponsoring sportowy
Firma jest również bardzo aktywna w obszarze sponsoringu sportowego, co przyczynia się do wzrostu jej globalnej rozpoznawalności. Hisense w minionych latach był między innymi sponsorem Australian Open czy oficjalnym dostawcą zespołu Red Bull Racing w Formule 1. Najbardziej rozpoznawalny stał się dzięki oficjalnym partnerstwom i sponsoringu wielkich imprez piłki nożnej:
• Oficjalny Partner UEFA Euro 2016,
• Oficjalny Partner UEFA Euro U21 2017,
• Oficjalny Sponsor Mistrzostw Świata FIFA 2018,
• Oficjalny Partner UEFA Euro U21 2019,
• Oficjalny Partner UEFA Euro 2020,
• Oficjalny Sponsor Mistrzostw Świata FIFA 2022,
• Globalny Sponsor Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2024™ – w ramach współpracy, Hisense zdobył także prawa do sponsorowania turniejów kwalifikacyjnych Mistrzostw Europy UEFA w latach 2023-24 i 2025-26, finałów Ligi Narodów UEFA w 2025 roku, turnieju UEFA U21 EURO 2025, Finalissima 2024 i UEFA Futsal 2026.
Urządzenia Hisense
Telewizory
Pralki
Lodówki
Pozostałe
Nagrody i certyfikaty
Pełna ochrona konsumentów dzięki HP Keymark
Certyfikaty HP Keymark, EHPA Q i Eurovent potwierdzają wysoką jakość pomp ciepła. Wśród nich szczególnie wyróżnia się HP Keymark, który od 2018 roku jest podstawą dla krajowych znaków jakości EHPA Q. Certyfikat ten można znaleźć również w Polsce. Keymark to dobrowolny znak jakości, świadczący o zgodności produktów z Normami Europejskimi. Jest własnością europejskich organizacji normalizacyjnych CEN i CENELEC i jest wydawany przez uprawnione jednostki certyfikujące. Przy certyfikacji pomp ciepła stosuje się system HP Keymark, który zapewnia ochronę konsumentów przed nieuczciwymi praktykami producentów.
Międzynarodowe standardy jako fundament niezawodności
Procedury certyfikacji HP Keymark opierają się na trzech kluczowych normach ISO: ISO17065, ISO17025 i ISO17021. Dzięki temu zapewniona jest spójność i wiarygodność testowania, raportowania, inspekcji i certyfikacji. System jest ściśle monitorowany przez niezależne jednostki certyfikujące oraz Europejski Komitet Normalizacyjny (CEN), co gwarantuje zgodność z europejskim prawodawstwem.
Przyjazny dla producentów, korzystny dla konsumentów
System certyfikacji HP Keymark, dzięki uproszczonej procedurze testowania, nie obciąża nadmiernie producentów kosztami, co sprzyja zdrowej konkurencji i oferowaniu wysokiej jakości urządzeń. Pompy ciepła są testowane w różnych warunkach klimatycznych i zastosowaniach temperaturowych, co daje konsumentom pewność, że zakupione urządzenia są bezpieczne, wydajne i niezawodne.
HP Keymark stawia wyższe wymagania niż program „Czyste Powietrze”
Aby pompa ciepła mogła zakwalifikować się do programu „Czyste Powietrze”, jej producent musi dostarczyć raport z badań w określonym zakresie. Jednakże, zakres badań wymaganych przez HP Keymark jest szerszy i obejmuje testowanie urządzeń w różnych klimatach i warunkach temperaturowych. System HP Keymark zapewnia również, że testowanie obejmuje 100% produktów z danego typoszeregu pomp ciepła, a co roku testowane są kolejne urządzenia, aby zachować certyfikat. Sprawdzana jest także dostępność części zamiennych dla danego modelu przez co najmniej 10 lat. Certyfikacja HP Keymark zapewnia rzeczywiste testy „trzeciej strony”, nadzorowane przez instytuty badawcze w akredytowanych laboratoriach, co gwarantuje najwyższą jakość i niezawodność produktów.
Schiessl Polska – dystrybutor klimatyzatorów i pomp ciepła Hisense
Schiessl Polska Sp. z o.o. to doświadczony dystrybutor szerokiej gamy produktów z zakresu chłodnictwa, klimatyzacji, pomp ciepła i czynników chłodniczych. Na rynku polskim działamy już od ponad 25 lat. W całym kraju dysponujemy siecią 13 doskonale zaopatrzonych Oddziałów, w których znajdują się: salon sprzedaży, magazyn i stacja napełniania czynników. Na miejscu pomocą służą wykwalifikowani i doświadczeni specjaliści.
Jesteśmy dystrybutorem klimatyzatorów (split i multisplit) RAC/LCAC marki Hisense. Nowoczesne urządzenia spełniają wszystkie normy energetyczne i środowiskowe, a przy tym zapewniają komfort cieplny w pomieszczeniu, zarówno w trybie chłodzenia, jak i grzania. Klimatyzatory Hisense wyróżniają się nowoczesnym designem i efektywnymi rozwiązaniami.
Jesteśmy również dystrybutorem nowej generacji pomp ciepła Hisense Hi-Therma przeznaczonych do ogrzewania lub chłodzenia domu oraz do podgrzewania ciepłej wody użytkowej. Modele zapewniają wysoką sprawność i doskonałą wydajność z uwagi na nowoczesne i efektywne rozwiązania.